Glad sommar!!!

Firar semester hemma med kärleken i världscentrat vid Råneälvens vackra strand. Här är skööönt vill jag lova. Dagarna ägnar jag åt att packa upp mina flyttkartonger som sedan två veckor nu, fyllt bagarstugan till bredden. Nu börjar jag se ett slut på eländet. För att göra saken lite lättare kör jag flyttkartongerna med åkgräsklippare med cykelkärran på släp. En höjdare för en sent utvecklad moturburen ungdom som jag...

Det senare problemet blir att städa ur min gamla lägenhet. Men vad tror ni om en/flera dunk(ar) vin - några glada vänner och en trevlig stereo som spelar allt en städpatrull kan önska samt fri pizza till middag. Är det någon där i andra änden av alfaslangen som känner sig manad - så hör av er. Detta ÄR en vädjande inbjudan om hjälp!!!

Önskar er alla en trevlig semester! Å här en liten bild på en ny gladhet i vardagen. Laservattenpasstillbehör på en kryddlampa. Visst bubblar det liksom till i själen av gladhet. Vardagen är full av nya smålyckor som ler mot en. Det är bara att ge sig ut att samla.

Några nya ord ur verkligheten: Saxa=Klippa, Dusi= Godis, Filta=Bre om. Det kommer mera...


Glad sommar!!!


Kommentarer:
Postat av: Maria Vikström

Hej, kan du vänta till första vecken i augusti så kommer jag med hink och trasa?

Annars kan vi ta vinet och pizzan i alla fall och fira att det är klart,

kram från Maria.

2006-07-20 @ 09:37:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits