Blir inte klok...

... det blir inte riktigt bra det här bloggandet. Förra inlägget ser bara för taskigt ut. Mitt arbetsskadade öga får spunk!!! Vet inte om det beror på Safari - Explorer eller på mitt macande i övrigt. Ibland fugerar det i Safari men inte i Explorer och tvärt om. I Explorer har själva redigeringsverktygen försvunnit!!! 

Å i Safari kan jag bara ladda upp bilder i bland... blir inte klok på all elektrisk teknik. Tacka vet jag gnuggisar - tyvärr är de svåra att publicera på nätet. Vore fint om det gick att gnugga fast dem på skärmen och sedan sända i väg som en packad fil rätt ut i cyberspace! 

I morgon ska jag skicka iväg min nya bäbis till tryckeriet. Min "Almanack för Svenska kyrkan" ska äntligen lämna mitt skrivbord och bli verklig. Jag är så nervös!!! Det är liksom lite mer skarp läge nu är förra året då Marie-Louise höll i trådarna. Mitt djupdykning i halleluja är över och nu väntar försäljningen av härligheten. Önska mig lycka till!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits