Semester!

Åh så härligt skönt det är att njuta semester. Har varit ner till Stockholm och hämtat upp min syster och hennes kärlek. Kom hem i torsdags och har varit i stugan sedan dess.

 

Stockholm var två dagars stilla shopping. Tog cykeln in till stan och spankulerade runt och bara njöt av tillvaron att vara för mig själv och göra vad jag ville.

 

Turnerade lite på IKEA på vägen hem för att kompletera  de hushål som blivit i hushållet nu efter uppdelningen av alla våra saker. Har bara tagit med mig det jag vill ha och det jag absolut behöver. Tidernas största utresning har gett bankkontot ett stort hål, men det var det värt.

 

Nu är vi hemma några dagar för att packa barnens rum. Gubbset kommer hem i morgon så vi kan ta tag i de sista "måsten" vi har innan vi kan lämna över huset till den nya ägare. Överlämning kommer ske den 20 juli och efter det kommer jag att bo i farmor och farfars lägenhet inne i stan tills jag får nycklarna till min lägenhet den 1 augusti.

 

Nu ska jag njuta kväll en stund innan jag somnar. Här är så varmt att jag håller på att klickna bort fullständigt... Drippen dropp på er!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits