Det funkade!!!

Det funka - och gick till sig på bloggkartan.se!!! Det tog inte bara några minuter som det stod på nyligen.se utan några dagar. Jag är alltid lite för ivrig.

Förfasades, tack vare min arbetskamrat Anders L. – över vart språket är på väg. Läste i dagstidningen en fastighetsannons. Där fanns en VÄLORIENTERAD 3:A!!! Hur orienterad kan en bostad på tre rum bli???? Jag förundras... Och sedan fanns det en FRÄCK 2:A!!! Osökt hamnar jag i grubbleriet vad i inredningen det är som gör den fräck. Är det månne bordell-känsla på tapeterna eller...

Nåja - innan vi vet ordet av så kan vi säkert läskas av en SJUKT DÖSNYGG 2:A, för den makabre som gillar vita sterila väggar, i stilren kirurgisk touch med inslag av rostfritt i sann patologisk anda i köket. Det är bara kasta sig in i budgivningen...

För egen del fördrar jag ren och skär funktion med ögonfröjdlig smyckning, för ögat att vila och själen att glädjas av, när jag inreder. Det behöver varken vara fräckt eller orienterat. Kanske jag skulle kunna sätta MEDVETEN som rubrik - men inte på min bostad utan på själens önskade riktning...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits