FÄRDIG!!!

Så här blev den. Tvådelad prinsessutstyrsel av värsta sort. På baksidan sitter så klart ett rosa släp med en ditsydd ros på… Den lilla drog på sig den direkt på kalaset förra söndagen och hade den på hela dagen. Den är härligt lila-glittrig!!!

Åh – Jag vill också ha!!! Men jag måste hejda mig och inse att det är skillnad på att vara 3 och 33…eller…Don´t remember how to play – så sjunger Robyn på sin nya platta. Kan det vara utklädningslekar hon menar??? Inte åt de kinky hållet för min del – mer åt det hållet att jag vill förgylla det som annars är tråkigt. Städning, tvättning och andra måstesaker. Nog skulle det bli mer roligt att ta tag i tråkgörat om man var uppklädd från topp till tå i prål…


FÄRDIG!!!


Kommentarer:
Postat av: Annelie

Vad duktig du är.

2006-03-25 @ 09:29:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits