Världens coolaste sticknålar

Måste få visa mitt nya rundsticke-set som jag fått köpa av min stick-idol Barbro i Karlstad. Visst är de helt fantastiska. Barra vetskapen om att jag äger ett sådant etui med 13 par sticknålar ger mig gåshud. Plötsligt har jag förstått varför barnen vill sova i sina nya stövlar. Detta set har fått hedersplats på mitt nattduksbord - det sista jag ser innan jag somnar och det första jag ser när jag vaknar. 

Det är lite som en stor godispåse med bara favoriter i - jag vet inte vilken godis jag ska börja. Tyvärr är det ju inte mer än fyra "sladdar" som kopplas ihop med stickorna så jag kan inte ha mer än en vanlig stick och en kortare rundstick igång på setet samtidigt. Det finns reservdelar att beställa. Det kanske är nästa investering.

Världens coolaste sticknålar


Kommentarer:
Postat av: Barbro

Du har väl sett att du har små kopplingar så att du kan skruva ihop två eller tre sladdar?

2005-06-07 @ 09:49:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits