Mitt i palt-swiimet!

Har varit hos farmor och ätit palt. Proppmätt siktar jag nu in mig på sängen för att förslöa bort en stund till Men in black 2 på Z-TV. Sedan vi skaffat TV i sovrummet kommer jag i säng mycket tidigare än förut.

Vill passa på att tacka Apple för att de äntligen startat en svensk iTune music store. JIPPPIE!!! Nu kan man äntligen få tag i den musik man vill ha till en dräglig penning. Heja Apple - ni har gjort mig än mer stolt som iMac-ägare. 

Ser fram emot att få fylla min iPod Shuffle med nya fräscha låtar direkt från nätet, lagligt! 

Gonatti-natt!

Kommentarer:
Postat av: Ylva

Låter gott m palt, du!! Tror inte det blir nåt mer sånt nu före sommaren. För sommaren....den är på G!! Hoppas allt är bra med er. Vi ses. Kram/Ylva


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits