Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Julen blev stulen av sjukdom och elände så klapparna orkade jag inte handla förrän på annandagen. Men det var väl någon mening med det också. Äter nu penicillin mot halsfluss och nå andra hostbaciller, barnen har betat av årets magsjuka - samma dag medan jag låg och hackade tänder i febertoppar - och Alva äter nu också medicin för hostbaciller. Kommer inte ihåg vad den heter, men det verkar vara nått gräsligt smittigt...

Mina pyssel är gräsligt efterliggande. Har ett par finfina muddar på gång i tovad lammull. Bruna med turkosa pärlor. Kompletterar med bild snart.

Nyaste inköpen: En ny gitarr - Washburn, och en D-link för trådlöst surfande!!! 
Kommande inköp: Gummistövlar, strykjärn och tillhörande bräda.

Bästa julklappen: En grön tovad handväska från Jennie av märket "En Gry & Siv". Två fantastiska danska designers som gör vem som helst knäsvag. Har två ringar sedan tidigare - även de tovade. Underbara!!!  

Vanligaste sysselsättningen nu för tiden: Skiver poesidagbock som en tok på min nya dator å så spelar och sjunger jag för det mesta när barnen somnat. Stackars mina grannar...

Bästa känslan: Kärleken...



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits