Vill inte verka tjatig...

...men jag har varit lite sjuk igen! IGEN!!! Livet börjar ta mig tusan likna kattskit, rutten sådan. Den här gången brände jag av med en magsjuka. För er som inte vet så innebär det mer ångest för min del än kräk och annat som hör en magsjuka därtill. Jag gör vad som helst för att slippa kräkas... å då menar jag vad som helst. Säljer mina barn är ett exempel. Ett annat är -Ett skott i skallen - som kan bota och lindra.

Klart jag skulle ångra min efteråt. Men mitt i den värsta fobien då ångesten tagit tag om hela ens inre så går jag vilken väg som helst - bara den är enklare än att kräkas!!!

Men TACK och all LOV, PRIS och ÄRA till kärleken för assistans och lindring. För det är inte helt fel att få pannan baddad med kall våt handuk, mitt i natten efter en kräkattack, av mannan man älskar mest. Får man dessutom en egen tältsäng uppställd på toaletten med kudde och två täcken så är den nästan, men bara nästan OK, att vara magsjuk.

Nu gäller det bara att gudarna är god mot resten av familjen!!! För på torsdag bär det av till huvudstaden för att fira av farmor och farfar som fyller 165 år i år (80+85). Våldgästar Syster-Yster och Johan i deras nya lägenhet i Jarlaberg. Jag håller på att längta ihjäl mig!!! Så håll tummarna att tjejerna inte blivit smittade. Tänk er - Magsjuk 3-åring på tåg!?!?!?! Jag säger bara -NEJ TACK! Inte gärna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits