Resfeber i turbo-fart

Barnen har pirr i magen inför den kommande resan till mosten i Stockholm. Jag ser fram emot att få åka. Ska ta med mig EN stickning som jag kan koncentrera mig på. Förhoppningsvis är hinner jag klart för avlämning till en god vän på onsdag eftermiddag innan hemfärden från Umeå.

Ringde syster i går bara för att prata en liten stund medans kärleken åkte ut på ett ärende... En stund blev fort 72 minuter. Tänk vad tiden går fort när man har roligt.

Tiden går fort ja... visst går den lite fortare för varje år. Beror det på att dagarna ser lika dana ut och inte går att särskilja eller är det för att livet helt enkelt bara blir roligare och roligare ju äldre man blir. Jag hoppas på det senare. I augusti kom vi tillbaks från semestern. Då skojade jag med mina jobbarkillar och sa - Ta fram julsakerna för innan vi vet ordet av är det dags att pynta. Och mycket riktigt... innan vi han sno oss om så var det första advent. Nu håller jag på att förbereda midsommarplaneringen. För när vi vaknar i morgon är det kanske midsommarafton - av bara farten.

Framtiden - WROOOOOM - Here I come!


PS. Senaste inköpet: En beggad PalmV på Blocket. För att hålla reda på "tiden" lite bättre. Telefonalmanackan håller verkligen INTE måttet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits