På besök i framtiden

Jag har hittat mig själv. Äntligen!!!

Ni vet - tevereklamen för AMF Pension - där olika människor besöker sig själv i framtiden. Här har jag besökt mig själv i framtiden. Lägg bara märke till att jag även som ordentligt mogen kvinna fortfarande tar mig en päroncognac då och då - jag har bara gömt flaskan bakom mig. Det ser så illa ut på bild...

Här har jag rast en stund efter en promenad. Måste tänka lite på gickten. Har just varit på affären och köpt ny blå färg till mitt vackra silvriga hår och snart ska jag gå in och färga det. Lätt ljusblått så att det skimrar härligt vacker i sommarsolen.

Skål!


Besök i framtiden


Kommentarer:
Postat av: Bert

Jaså - Då var det dig jag såg! Undrade just.

Postat av: Vivan

Bert: Ja visst var det du som visslade när jag passerade Roasters här om dagen...

2006-06-13 @ 10:57:08
URL: http://vivans.blogg.se
Postat av: Bert

Ja - hur kunde jag ha låtit bli..?

2006-06-13 @ 12:37:48
URL: http://ogonblickinorr.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits