Nyårspyssel

Vilken härlig nyårsafton jag haft!!! Sov länge, åt frukost, duschade och gjorde mig i ordning inför dagen. Åkte till Stadsökyrkan på nyårsbön och därefter hem till en vän och fikade, skrattade, pratade och lyssnade på musik. 

Åkte sedan hem och lagade en god middag som jag avnjöt tillsammans med en bok i min nya dator och Josh Groban i högtalarna. Slängde mig därefter i ett väldoftande hett badkar med en liten champangeflaska och god belgisk mörk choklad med apelsinrippel.
 
La mig sedan i soffan och virkade ringar och poppade Josh Groban på stereon, till mina grannars förtvivlan kan jag tänka. Men när - om inte på nyårsafton - ska man poppa? Jag kan verkligen rekommendera en afton i lugn och stilla, vald ensamhet. Tack alla goa vänner som respekterat mitt beslut, det är hjärtligt uppskattat. 

Vet inte vad jag ska göra med alla ringar - men är det någon som behöver en vet ni vart det finns. God nytt år och god fortsättning på 2006!!!


Nyårspyssel


Kommentarer:
Postat av: Jennie Lindberg

Rackarns så fina! Var har du fått tag på metalltråd? Beställt? Hoppas du kryar på dig snart, så vi kan itta på lite bus...

Postat av: Vivan

Har inte fattat det här med trackback... Slöjddetaljer säljer för 29 kronor rullen, 30 meter - det blir några ringar av varje. Har klarat mig med en rulle än så länge.

Mer färger är på gång. Det kommer snart i bloggen. Lägger upp ett lager med bloggar i word... är det fusk???

2006-02-20 @ 22:28:53
URL: http://vivans.blogg.se
Postat av: Annelie

Jätte fina. Du kan ha dem som ljus manschetter.

2006-03-25 @ 09:50:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits