Havererat minne

Idag har jag kommit fram till att även det interna minnet i min egen hårddisk, dvs. hjärnan kan haverera.

Fastnade i datakrångel på jobbet i en gammal mac och dröm om min förvåning då jag inser att jag - först inte kan ansluta till en annan dator - därför att operativsystemet är för gammalt, några år. Sedan så behöver jag starta om för att "bygga om skrivbordet" då har HELA minnet dragit dig pepparn växer.

Till slut sitter både jag och "direktörn" som är mac-hacker av värsta sort på firman. Men inte ens två hjärnor klarar av problemet. Vi var tvungen ringa supporten på Grafit IT!!! Det är så man skämms för resten av en livstid när sådant händer.

Nå ja. Tillslut så lossnade det, med hjälp av hjälp. Å vi kunde äntligen jobba vidare. Något modstulna, för att ta hjälp av hjälp i datorn - det är grovt nederlag och väldigt omanligt. (Vilket även kan kännas av i en kvinna med sympati för manlighetens stolta ego)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits