Tack Anneli!

Att göra ljusmansjetter i samma teknik som ringarna!!! Vilken lysande idé!!!

Att vara utan barnen ja... det är en ökenvandring jag inte önskar någon. Men allt går - även om det verkar svårt. Jag är övertygad om att vi klarar mer än vi anar. Människans inre gränser är mycket töjbara och vi kan bara ana vad vi är kapabla till, på gott och ont. Men att ha barn en vecka och inte barn nästa - det är att leva i svart och vitt och göra det bästa av det. När jag har barnen är jag nästan BARA med dem - å när jag inte har barnen kan jag göra allt jag längtat efter och aldrig kunnat förut.

Till alla som läser min blogg:
Lämna gärna kommentarer och/eller länkar till eran egen blogg/hemsida. Om ingen kommenterar så vet jag ju inte om någon läser...

Kommentarer:
Postat av: Jennie Lindberg

Hejsan Hjärtat!
Hoppas din vecka varit bra.
Vad ska ni göra i helgen?
Tid för bus?
Hörde något om en loppis... var det i Råne´?
Kramiz! Jennie

Postat av: Maria

Hej, vad kul att jag hittade till din sida. Lägg ut fler bilder! Jag är så nyfiken på att se er och hur det är runt omkring dig, barn och man.

Kramar från Maria.

2006-06-15 @ 09:08:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits