Mina tjejer i paradiset

Här har ni mina guldägg mitt i paradiset. De sitter på trappen till stranden på landet. Å vad man kan älska två små människor. Det är så det gör ont. Och känslan av att inte räcka till är evinnerligt stor. Tack och lov så brukar föräldraskapet räcka bara man vet i sitt hjärta att man gör sitt bästa.

Dessa två underbara barn har vuxit i sommar så vi har fått byta ut garderoberna. Alva har nu ett ordspråk som är helt otroligt. Helt orädd pratar hon till och med i telefonen - med vem som helst och om ingen avbryter henne - hur länge som helst!

Till veckan ska de vara hos Micke så jag får gå dit och snusa på dem när jag kommer hem från Umeå. Tack Micke-hjärtat mitt för att vi har så underbara barn!

eocha



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits